عینک های آفتابی استاندارد

چهارشنبه, 2 خرداد 1403

عینک های آفتابی یووی 400 اگرپلاریزه نباشند هیچ مشکلی نیست و عینک های مناسبی هستند

عینک جولبو شیلد اسپکترون کت 4 ( Julbo shield Spectron cat 4 )

سه شنبه, 1 خرداد 1403

عینک جولبو شیلد اسپکترون کت 4 ( Julbo shield Spectron cat 4 ) عینک جولبو شیلد با لنز اسپکترون کت 4 یکی از عینک های کوهنوردی پر کاربرد در بین کوهنوردان و طبیعت گردان و حتی دوچرخه سواران می باشد. لنز اسپکترون Spectron با کت 4 دارای لنز آیینه ای می باشد و کیفیت اپتیکی بالایی دارد و تنها 5 درصد نور مرئی VLT را از خود عبور داده و میدان دید وسیعی در اختیار شما قرار می دهد. عددسی هایی از مدل لنز اسپکترون تغییر رنگ ندارد و در برابر اشعه خورشید رنگ لنز آن ها ثابت می ماند.

عینک جولبو اکسپلور۲ ری اکتیو( کمیلیون سابق ) Julbo explore 2 reactive cameleon

سه شنبه, 1 خرداد 1403

عینک جولبو اکسپلور۲ ری اکتیو( کمیلیون سابق ) از حرفه ای ترین ، تخصصی ترین و پر طرفدارترین عینک شرکت جولبو فرانسه از نظر کوهنوردان حرفه ای می باشد. . لازم به ذکر است که از سال 2019 به بعد، روی شیشه تمام عینک های جولبو که قابلیت فوتوکرومیک دارند، Reactive حک شده و در سری های جدید نام تجاری لنز کملیون cameleon به ری اکتیو های مانتین High mountion تبدیل شده است.

لنز ری اکتیو یا فوتوکرومیک در عینک های جولبو

دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403

عنوان لنز ری اکتیو یا فوتوکرومیک به کار برده شده در عدسی عینک های جولبو به معنای تغییر رنگ در این عدسی ها می باشد.

مقایسه عدسی تریوکس و عدسی پلی کربنات

دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403

عدسی های تریوکس و پلی کربنات مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و به اصطلاح به آن ها نشکن گفته می شوند.

توصیه به کوهنوردان

پنجشنبه, 24 آذر 1401

استفاده از عینک در جلوگیری از نور خورشید درتمام فصول توصیه می شود.در ارتفاعات بالا به هنگام عبور از یخچالهای طبیعی و تابش نورخورشید اگراز عینک استفاده نشود ، چشم آسیب می بیند و منجربه برف کوری می گردد و در موارد شدیدتر ممکن است باعث از دست دادن بینایی گردد.

استفاده از عینک در کودکان

دوشنبه, 23 آبان 1401

کودکان چند برابر بیشتر ازبزرگسالان در معرض اشعه های خورشید قرارمیگیرند ،پس استفاده از عینکهای آفتابی برای بچه ها به دلیل حساس بودن چشمشان به اندازه ی پدر و مادرانشان ضروری است

عینکهای محافظت نور

دوشنبه, 23 آبان 1401

دراثراستفاده ازابزارهای دیجیتال (موبایل ،کامپیوتر) باضعف چشم روبروخواهیدشد ،توصیه می شودازعینکهای محافظ نوراستفاده کنید حتی اگرچشمهایتان ضعیف نباشد.