عینک جولبو اکسپلور۲ ری اکتیو( کمیلیون سابق ) Julbo explore 2 reactive cameleon


عینک جولبو اکسپلور۲ ری اکتیو( کمیلیون سابق )  از حرفه ای ترین ، تخصصی ترین و پر طرفدارترین عینک شرکت جولبو فرانسه از نظر کوهنوردان حرفه ای می باشد. . لازم به ذکر است که از سال 2019 به بعد، روی شیشه تمام عینک های جولبو که قابلیت فوتوکرومیک دارند، Reactive حک شده و در سری های جدید نام تجاری لنز کملیون  cameleon به ری اکتیو های مانتین High mountion تبدیل شده است.

عینک جولبو مدل Explorer  آنقدر خوب و حرفه ایی بود که این شرکت فرانسوی را به فکر ارائه نسخه دوم این مدل عینک انداخت. عينک جولبو مدل Explorer 2.0 قدرتمندتر , نازک تر و حرفه ای تر طراحی شده و دارای استایل زیباتر و ارگونومی بهتری می باشد . در واقع می توان گفت در حال حاضر این مدل پرچم دار جولبو محسوب می گردد که می توان از آن برای سخت ترین شرایط آب و هوایی با اطمینان کامل استفاده کرد.

عینک جولبو اکسپلور۲ ری اکتیو به خاطر داشتن ویژگی های تخصصی موجب شده است نظر اکثر کوهنوردان حرفه ای را به خود جلب کند.

لنز به کار رفته دراین مدل از عینک جولبو از نوع ری اکتیو  Reactive یا همان فوتوکرومیک  Photocromic است که به نور حساس می باشند و با تغییر میزان نور روشن تر و تیره تر می شوند تا با شرایط تغییر نوری محیط مطابقت داشته و با تغییر در نورها و تابش های شدید سازگار می شوند.

 از دیگر ویژگی های این عینک جولبو کاربردی می توان به پلاریز  Polarizedو ضد بخار  Anty fog بودن آن اشاره کرد که همین امر موجب شده است آن را به یک عینک حرفه ای تبدیل کند. قابلیت پلاریزه و ری اکتیو بودن این عینک باعث شده است قیمت آن کمی بیشتر از بقیه عینک ها باشد.

پلاریز  Polarized بودن به این معناست که لنز با جذب نورهای قطبی بازتابی باعث کمتر شدن خیرگی تابش و در نهایت باعث دید بهتر و بهبود کنتراست در دید شما را دارد.

لنز این عینک محافظت بسیار بالایی در برابر اشعه های مضر خورشید را دارد و همین طور مقاوم در برابر ضربه است و به دلیل سبک بودن موجب می شود در برنامه های طولانی مدت به راحتی از آن استفاده کرد. در قسمت کناری لنز ها بادگیر های ضد بوران تعبیه  شده  است که از نفوذ گرد و غبار و باد به پشت لنز ها جلوگیری می کند و در صورت تمایل می توان آن را از بدنه عینک جدا کرد. دارای دسته انعطاف پذیر می باشد و همراه با بند مخصوص خدمتتان عرضه می شود. این عینک حرفه ای را می توانید از سایت سایه اپتیک خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما (0)